Ben jij de Support Engineer die wij zoeken voor ons topteam?

Arrix is een bedrijf dat voor haar klanten voortdurend op zoek is naar de beste ICT-oplossingen. Natuurlijk is dat een grote uitdaging, gezien alle doorlopende technische ontwikkelingen en mogelijkheden. Klantbeleving is topprioriteit bij Arrix en wij streven zodoende naar continue verbetering. Eén van de belangrijkste afdelingen waarmee we onze uitdaging bereiken is onze Skilled Servicedesk. Uiteindelijk worden wij immers beoordeeld door onze klanten op basis van hun ervaringen met onze organisatie, op het moment dat zaken even anders lopen dan men had verwacht. Wij hechten daarom grote waarde aan onze Servicedesk. Ter ondersteuning van het support team zijn wij op zoek naar een:

2e/3e lijns Servicedesk medewerker(ster)

Wat wordt er van je verwacht?
Als Support Specialist is je grootste uitdaging dat je er voor zorgt dat verstoringen in het ICT systeem van onze klanten zo snel en zo goed mogelijk worden opgelost. Je gesprekspartners bij de klant zijn vaak ervaren systeembeheerders die behoefte hebben aan specialistische ondersteuning, maar dit kunnen ook eindgebruikers zijn die geholpen willen worden met hun beheerde werkplek. Op de Servicedesk worden hoge eisen gesteld aan kennis en ervaring op het gebied van  ICT infrastructuur. Wij zoeken een Technisch Specialist op de Servicedesk die het fantastisch vindt om op hoog niveau inhoudelijk, met techniek bezig te zijn. Daarnaast moet het je passie zijn om klanten te helpen, te ondersteunen en te adviseren. Er wordt een groot beroep gedaan op je communicatieve- en analytische vaardigheden, creativiteit en organisatietalent. Dit in combinatie met je kennis van Microsoft (Cloud) technieken, virtualisatiesoftware, security, hardware en (aan)verwante producten. Je bent bereid om nét dat stapje extra te doen wat het verschil maakt voor onze klanten.

Wat wij van je vragen?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Klantgericht en flexibel
  • Passie voor ICT
  • Werken in de 2e en/of 3e lijn
  • Uitstekende mondelinge vaardigheden
  • Uitstekend probleemoplossend vermogen die gepaard gaat met creativiteit
  • Je hebt één van de volgende opleidingen gevolgd of bent hiermee bezig:
    o Microsoft MCSA / MCSE / MCP
    o Virtualisatie software (VMware/Hyper-V)
    o Firewall certificering
  • Kennis van Microsoft Cloud (Office 365 / Azure / EMS), hardware en hardwarecomponenten, back-up software, virtualisatiesoftware, internet en internetprotocollen
  • Ervaring met TOPdesk en Solarwinds N-Central is een pré.

Wat kun je van ons verwachten?
Je komt in een omgeving te werken die zich laat kenmerken door openheid, betrokken en met de instelling om onze klanten een kwalitatief goede oplossing te bieden. Een enthousiast topteam specialistische collega’s zit op je te wachten?

  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen

Sollicitatie

Ben jij de ideale kandidaat en wil je ons team komen versterken? Dan nodigen wij je graag uit te reageren. Je kunt jouw CV sturen naar Arrix t.a.v. Selma Canatan. Voor nadere informatie kun je ook contact met haar opnemen. Uiteraard is vertrouwelijke behandeling van jouw gegevens gewaarborgd.

(0512) 760 900

Ik schrijf mij in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de actuele ICT ontwikkelingen door middel van blogs, whitepapers en events.

Uw naam (verplicht):

Uw email (verplicht):

* Je ontvangt een aantal keer per maand de belangrijkste berichten in uw email. Door het aanmelden van de nieuwsbrief ga je akkoord met onze Privacyverklaring . Je kunt de nieuwsbrief ieder moment stopzetten. Wij respecteren jouw privacy volgens de AVG wet.

Typ onderstaande code over:
captcha