Storingsregistratie systeem in SharePoint voor Jorritsma Bouw

Jorritsma Bouw is één van de grootste bouwbedrijven van Noord Nederland en al vijf generaties een modern, vooruitstrevend familiebedrijf. De projecten van Jorritsma Bouw lopen uiteen van een kleine verbouwing voor de particulier tot complexe en uitdagende projecten voor de zakelijke markt. Daarnaast verzorgt men het onderhoud en beheer van zowel door onszelf gerealiseerde projecten als van bestaande complexen en woningen.

Thomas de Jong, Hoofd ICT, Jorritsma Bouw
“Arrix heeft goed geluisterd naar de doelstelling en randvoorwaarden die wij hebben gesteld, een sterk advies gegeven en een fantastische oplossing voor ons gebouwd!”

Behoefte:
In het kader van kwaliteitsverbetering is bij Jorritsma Bouw de behoefte ontstaan voor een storingsregistratie systeem. Hiermee moet er beter overzicht komen in lopende en afgehandelde meldingen, tevens moet het Jorritsma in staat stellen korter en sneller te reageren naar haar klanten.

Opdracht:
De oplossing moet het liefst met standaard software ontwikkeld worden ten behoeve van de continuïteit. Jorritsma wil zelfredzaam zijn met de oplossing en de acceptatie bij gebruikers moet hoog zijn. Arrix heeft een storingsreparatie systeem ontwikkeld op basis van SharePoint.

Storingregistratie systeem

Geïnteresseerd?
Neem contact op