Remote Monitoring: altijd op de hoogte van uw ICT Infrastructuur!

Remote Monitoring geeft u de juiste informatie over uw ICT Infrastructuur, omdat deze constant in de gaten wordt gehouden. U waant zich in een veilige ICT omgevingen bent ongestoord aan het werk, maar u weet niet dat u ondertussen de kans loopt dat uw computer een vervelende storing krijgt. Of erger nog, dat uw hele netwerk platkomt te liggen. Met remote monitoring kunt u dit voorkomen.

Arrix ontzorgt en heeft de mogelijkheid om uw servers en netwerk permanent te monitoren. Er vindt een signalering plaats bij onze servicedesk op het moment dat uw netwerkomgeving niet voldoet aan vooraf bepaalde criteria. U kunt hierbij denken aan het wel of niet slagen van een back-up, problemen met schijven, overschrijding van de schijfcapaciteit, controles op processorbelasting, status van updates van uw antivirussoftware etc. Arrix bewaakt uw serveromgeving proactief. Storingen en afwijken worden direct geconstateerd, waarop Arrix actie onderneemt.

24×7 remote monitoring
Op onze helpdesk monitoren wij 24×7 uur uw netwerk en onze helpdesk reageert hierop tijdens kantooruren van 08.30 – 17.00 uur. Met remote monitoring wordt de serveromgeving (fysiek en virtueel) en overige gedefinieerde systemen proactief door Arrix bewaakt en zo wordt disfunctioneren van uw netwerk voorkomen.

Wilt u ook buiten kantoortijden op de hoogte blijven van uw ICT Infrastructuur?
Dan kunnen wij het systeem zo voor u inrichten dat u buiten kantoortijden een sms bericht van de storingsmelding ontvangt. Het is ook mogelijk om aan processen en apparatuur een storingsprioriteit toe te kennen en dat bij te bepalen bij welke prioriteit en vanaf welk tijdstip er een sms bericht verstuurd moet worden. Desgewenst kan Arrix deze storing ook voor u afhandelen.

Rapportage
Maandelijks ontvangt u van ons een overzichtelijke rapportage, waarin de belangrijkste prestatie indicatoren en knelpunten van uw netwerk zijn opgenomen. Hiermee heeft u ook altijd een up-to-date overzicht van uw aanwezige hardware.


Zorgeloos van uw ICT genieten? Neem contact op.

Vul onderstaand contactformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Meteen een advies? Neem dan telefonisch contact met ons op, telefoonnummer (0512) 760 900.

Bedrijfsnaam (verplicht):

Naam (verplicht):

Uw email (verplicht):

Remote Monitoring in ICT Servicecontracten

Bij remote monitoring is telefonische ondersteuning en remote support inbegrepen. Het aantal telefonische of remote verzoeken is onbeperkt. De verzoeken en supportverlening verlopen via een servicedesk medewerker. Remote monitoring is opgenomen in de volgende ICT Servicecontracten:

Print

Print