Ervaren in het oplossen van computerproblemen

Onze ICT servicedesk is dagelijks bezig met het oplossen van computerproblemen, vragen en storingen van onze klanten. Ons team bestaat uit goed opgeleide en gecertificeerde medewerkers die een breed spectrum aan taken verricht. Niet alleen hebben zij een luisterend oor voor de eindgebruikers in uw organisatie, ook het beheer, het onderhoud  en het oplossen van storingen aan uw server- en netwerkomgeving behoort tot hun takenpakket. Wij weten dat u snel en adequaat geholpen wilt worden. Dat blijkt ook wel uit het feit dat 85% van de computerproblemen direct worden opgelost. Dit is vooral te wijten aan onze werkwijze, het stelt ons in staat computerproblemen snel op te lossen en tijdig bij te sturen.

Arrix Remote Support

teamviewer_badge_blue1.fw

Onderstaande referenten geven ons het vertrouwen!

indebres.fw

devrieshallum2.fw

confina.fw

Computerproblemen oplossen met een persoonlijke noot

Computerproblemen komen nooit gelegen. Het kan voorkomen dat hele bedrijfsprocessen stil komen te leggen en dan zijn de consequenties groot. Het kost u veel tijd, geld en energie. Hoe goed is uw bedrijf hierop voorbereid? Wij zijn gespecialiseerd in het oplossen en voorkomen van computerproblemen. Onze ICT Servicedesk is hier speciaal op voorbereid met een team aan ervaren mensen. Daarnaast biedt Arrix diverse ICT Services om problemen te voorkomen en u te ondersteunen bij het onderhoud en beheer van uw ICT omgeving.

Direct hulp nodig?

Heeft u direct hulp nodig bij het oplossen van uw computerproblemen? Neem dan contact op met onze ICT servicedesk. Onze mensen helpen u graag!

(0512) 760 911

servicedesk@arrix.nl