Liever doet u geen beroep op onze ICT Servicedesk

Natuurlijk bent u erg blij bent dat u een beroep kunt doen op de ICT Servicedesk van Arrix om uw probleem op te lossen. Of het nu om uw hardware, netwerk, verbindingen, SharePoint of Exact Software gaat. Maar laten we eerlijk zijn: liever deed u geen beroep op onze ICT Servicedesk. Als ondernemer bent u het liefst met uw eigen werk bezig. Automatisering moet u hierin ondersteunen. Het moet werken; als het kan moeten computerproblemen en serverproblemen voorkomen worden of in ieder geval zo snel mogelijk opgelost worden. Het is daarom belangrijk om de kans op storingen te minimaliseren. Hiervoor moeten voorwaarden gecreëerd worden. Waaronder een goede implementatie, onderhoud en proactief monitoren. Dat kan met Arrix ICT service! Een zorg minder…..   Waarborg uw continuïteit door onze ICT Services

Geïnteresseerd? Neem contact op!

Vul onderstaand contactformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Meteen een advies? Neem dan telefonisch contact met ons op, telefoonnummer (0512) 543 221.

Bedrijfsnaam (verplicht):

Naam (verplicht):

Uw email (verplicht):

Vertrouwen in onze oplossingen

ICT Service van Arrix geeft vertrouwen. Op basis van jarenlange ervaring hebben wij goed inzicht gekregen wat onze klanten van ons verwachten als het om ICT services gaat. Maak kennis met Arrix ICT Service:

Servicedesk

ICT Service contracten

Systeembeheer op Locatie

Remote Monitoring

Netwerkdocumentatie

Vertrouwen in onze mensen

Arrix Automatisering is vanaf de start al bezig geweest om de dienstverlening zo veel mogelijk persoonlijk te laten plaatsvinden. Voor ICT Servicedesk medewerk(st)ers gaat de communicatie veelal via de mail en de telefoon. Deze medewerk(st)ers maken het verschil tussen de telefoon opnemen en daadwerkelijk geholpen worden. 85% van onze binnenkomende calls worden direct opgelost. Dat wij streven naar tevreden klanten blijkt wel uit de klanttevredenheid voor onze ICT Servicedesk die op maar liefst 98% ligt.

Vertrouwen in de werkwijze

U moet volledig kunnen vertrouwen op de kwaliteit van onze dienstverlening. Bij onze ICT servicedesk komen er dagelijks vele supportverzoeken binnen. Het is een uitdaging om de afhandeling van uw vragen, storingen en computerproblemen tijdig en efficiënt te laten verlopen. Ons team van ICT servicedesk medewerkers is hier volledig op ingesteld en toe uitgerust. Graag maken wij de werkwijze van onze ICT Servicedesk inzichtelijk, zodat u precies weet waar u aan toe bent.

Werkwijze ICT Servicedesk




ICT Servicedesk: Uw zorg onze uitdaging!

Uw ICT Infrastructuur moet werken. Onze ICT Servicedesk zorgt ervoor dat problemen worden voorkomen, maar ook adequaat worden opgelost. De Servicedesk biedt u de ICT hulp die nodig is en neemt u de zorg uit handen. U kunt altijd vertrouwen op deskundige steun. Problemen met uw computer of uw server, Exact Software, SharePoint of Office 365? Neem contact op via de mail of telefoon.

Bereikbaarheid Servicedesk

(0512) 58 21 23