Verbeter uw dienstverlening met Exact Servicemanagement

servicemanagementMet Exact Servicemanagement verbetert u uw dienstverlening. U heeft hierdoor een beter inzicht in uw serviceverlening en daardoor kunt u efficiënter en meer klantgericht werken. Servicemanagement van Exact integreert naadloos met Exact Globe en Synergy, waardoor uw serviceproces gestroomlijnd wordt. Bovendien werkt u veel flexibeler, u kunt snel schakelen en uw monteurs gaan altijd op pad met de juiste informatie en materialen. U kunt hierdoor profiteren van winstgevende contracten. Het contractbeheer wordt eenvoudiger en sneller. U bent altijd op de hoogte over zaken als contractverlenging en aflopende contracten. Bovendien heeft u altijd een correcte facturatie. Met Exact servicemanagement onderscheid u zich van de concurrentie.

Geïnteresseerd? Neem contact op

Wij geven u graag een advies. Neem direct contact met ons op of vul het contactformulier in.

Vertrouwen in uw service

Servicemanagement wordt gebruikt om servicebedrijven te helpen om hun servicegerelateerde zaken te reguleren. Servicemanagement is niet alleen een effectieve manier om potentiele serviceartikelen te registreren en te onderhouden, maar ook om artikelen bij te werken wanneer er voor deze artikelen serviceactiviteiten worden verricht. Contracten, kunnen worden aangemaakt en gefactureerd. Deze contracten beïnvloeden het service-activiteitenproces. Het totale proces kan worden afgehandeld met deze oplossing, van de servicemelding tot aan de planning van de medewerker en de benodigde voorraad, alsmede het realiseren van de gebruikte uren en voorraad en het aanmaken van de factuur aan het einde van het proces.

Vertrouwen in de software

U wilt de juiste maatregelen nemen om, gezien de beschikbare middelen, het hoogst mogelijke niveau van dienstverlening te garanderen en er voor te zorgen dat deze maatregelen van kracht blijven. Met Exact servicemanagement bereikt uw dienstverlening en service het gewenste doel en vindt op de juiste wijze plaats.  Alle benodigde processen voor optimale dienstverlening – waaronder logistiek, CRM en administratie – worden met Exact Service Management geïntegreerd. De volgende software is hiervoor beschikbaar:

Exact Globe Next Exact Synergy

Vertrouwen in de werkwijze

Voordat we denken aan de oplossing vormen we ons een beeld van uw situatie. Consultancy bepaalt wat verkocht wordt, niet verkoop. Voor u een garantie dat het werkt. Persoonlijk contact en heldere taal is hierbij onmisbaar. U staat bij ons centraal. Elke dag, bij elk project, bewijzen wij het vertrouwen van de klant waard te zijn.

Servicemanagement hoe werkt het?

Servicemanagement werkt met Exact Synergy Enterprise en Exact Globe Next. Exact Globe Next wordt gebruikt om de verkooporders aan te maken welke als basis dienen voor de configuraties. De verkooporder zal de geplande servicematerialen bevatten waarvoor voorraad kan worden toegewezen of bestellingen kunnen worden aangemaakt, tevens is de verkooporder gekoppeld aan de factuur. De rest van het proces is in Exact Synergy, waar de configuraties kunnen worden bekeken en gewijzigd. Contracten met afspraken kunnen worden geregistreerd en serviceactiviteiten kunnen worden aangemaakt, gepland en gerealiseerd.

Download de Whitepaper

/