Vanaf nu eenvoudig online incidenten aanmelden en beheren in onze Self Service Portal

Arrix is vorig jaar een project gestart om de dienstverlening van de servicedesk te verbeteren en te professionaliseren. Dit heeft geleid tot de aanschaf en implementatie van Topdesk, software o.a. geschikt voor incidentenbeheer. Dit wordt inmiddels al enige tijd met volle tevredenheid gebruikt door onze servicedesk medewerkers.

We willen graag deze dienstverlening uitbreiden naar onze klanten door de mogelijkheid te bieden incidenten online in te dienen. Dit heeft als grote voordeel dat er meer inzicht is in de opvolging en een historie van meldingen (mijn meldingen) wordt opgebouwd.

Dit portal ziet er als volg uit:

voorpagina

In twee stappen ingelogd!

  1. Ga naar https://support.arrix.nl (sla deze op in je favorieten) en vul als gebruikersnaam je emailadres in.
  2. Vervolgens klik je op “wachtwoord vergeten” om zelf een wachtwoord aan te maken. Dit wachtwoord moet bestaan uit minimaal 12 karakters.

Een melding indienen

  1. Klik op de dienst/product waarover je een melding wilt doen. Vervolgens opent een algemene uitleg van het product of dienst waarbij je een informatieaanvraag, storing of wijziging kunt melden
  2. Vervolgens worden automatisch je gegevens ingevuld en dien je enkel nog een beschrijving van de melding in te vullen, eventueel met bijlage en de voorkeur voor contact. Klik op “indienen”. Zie afbeelding.

Wanneer u meer ondersteuning wenst kunt u hier klikken voor een handleiding

storingsmelding

Meldingen beheren

Bij “mijn verzoeken” zie je de meldingen terug welke zijn ingediend door jou en/of jouw collega.

mijn-verzoeken

Veelgestelde vragen

1. Moet ik elke keer opnieuw inloggen om iets aan te melden? Ja,  maar Topdesk is benaderbaar via een link en deze kun je bijvoorbeeld aan je favorieten toevoegen, ook staat deze op onze website (onder Service) vermeld.
2. Kan ik nog steeds bellen met de Servicedesk en blijft dat ook in de toekomst? De dienstverlening blijft ongewijzigd. Er kan nog steeds gebeld (0512 – 760 911) of gemaild (servicedesk@arrix.nl) worden en dit zal ook altijd zo blijven. De Self Service Portal is een uitbreiding op de dienstverlening.
3. Waarom kan ik geen prioriteit aangeven bij mijn melding? De prioriteit wordt toegekend door onze collega’s welke volgens een prioriteitenmatrix werken. Indien de prioriteit lastig te bepalen is, zal de klant  worden gecontacteerd voor nadere informatie.
4. Kan ik zelf een nieuwe gebruiker/collega toevoegen om meldingen te doen? Nee, maar dit kan wel aangevraagd worden bij de servicedesk. Dit zal door de servicedesk dan voor u geregeld worden.  
5. Krijg ik wel statusmeldingen van mijn meldingen als ik ze via het portal meld?  Ja, de statusmeldingen blijven ook via de mail binnenkomen.

Heb je vragen naar aanleiding van dit bericht? Neem dan contact met ons op!

Bedrijfsnaam (verplicht):

Naam (verplicht):

Uw email (verplicht):

 Ik schrijf mij in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de actuele ICT ontwikkelingen door middel van blogs, whitepapers en events.*

* Je ontvangt een aantal keer per maand de belangrijkste berichten in uw email. Door het aanmelden van de nieuwsbrief ga je akkoord met onze Privacyverklaring . Je kunt de nieuwsbrief ieder moment stopzetten. Wij respecteren jouw privacy volgens de AVG wet.

Typ onderstaande code over:
captcha

Ik schrijf mij in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de actuele ICT ontwikkelingen door middel van blogs, whitepapers en events.

Uw naam (verplicht):

Uw email (verplicht):

* Je ontvangt een aantal keer per maand de belangrijkste berichten in uw email. Door het aanmelden van de nieuwsbrief ga je akkoord met onze Privacyverklaring . Je kunt de nieuwsbrief ieder moment stopzetten. Wij respecteren jouw privacy volgens de AVG wet.

Typ onderstaande code over:
captcha