SharePoint Specialist van het Noorden

SharePoint is het platform dat communiceren, delen, synchroniseren en informatiekoppelingen mogelijk maakt in uw organisatie. Traditioneel is dit softwarepakket van Microsoft sterk op het domein van intranet, samenwerking, documentmanagement en extranet.

De kerngedachte is informatie delen. U deelt eenvoudig met:

  • uw klanten (via extranet)
  • leveranciers
  • medewerkers onderling (intranet).

En die grondgedachte schept een wereld aan mogelijkheden voor uw organisatie!

Arrix is dé SharePoint-specialist van het Noorden. Wij hebben al veel tevreden klanten geholpen om met slimme oplossingen meer rendement, productiviteit en samenwerking te behalen.

Wat is SharePoint

Geïnteresseerd? Neem contact op!

Jacco Visser wisselt graag eens van gedachten met u over de mogelijkheden

jaccovdefinitief.fw

Vertrouwen in onze oplossingen

Met de juiste toepassing en ontwikkeling kan SharePoint voor uw organisatie een onmisbaar platform vormen, waarmee u snel en effectief kunt inspringen op kansen die voor u liggen.

Dit geeft u de controle over uw informatiebeheer en stelt u in staat onafhankelijk en flexibel te werken.

Vertrouwen in onze mensen

Voor het inrichten en toepassen van SharePoint hanteert Arrix een gedegen aanpak en strategie. De aanpak die wij hanteren is de sleutel tot het succes. We beginnen altijd met een gedegen inventarisatie, gevolgd door een gedetailleerd functioneel ontwerp.

ICT is voor ons een middel en geen doel. We zorgen ervoor dat uw wensen en doelstellingen concreet, gebruiksvriendelijk en op maat geïmplementeerd worden met onze oplossingen.

SharePoint specialist

Vertrouwen in de software

Kwaliteit is de basis van continuïteit. Arrix werkt daarom uitsluitend met A-merken en partners die zich in de praktijk hebben bewezen zoals Microsoft.

Servicedesk voor al uw vragen

Voor vragen op het gebied van SharePoint kunt u contact opnemen met de Arrix Servicedesk. U wordt daar snel en adequaat geholpen.

Onze helpdesk biedt alle faciliteiten om de kwaliteit van onze dienstverlening te garanderen. De helpdesk zorgt voor registratie van de vraag, bewaken de voortgang van de oplossing en kennen een prioriteit toe aan de melding. Hierna wordt de juiste medewerker op de hoogte gesteld. Deze neemt de vraag in behandeling en zal, zoals u dat van ons mag verwachten, de vraag zo snel mogelijk oplossen.

Meer informatie over onze servicedesk

Bereikbaarheid Servicedesk

(0512) 760 911

Laat hieronder uw gegevens achter en Jacco, SharePoint adviseur van Arrix, neemt contact met u op.

Bedrijfsnaam (verplicht):

Naam (verplicht):

Uw email (verplicht):

Opmerkingen:

 Ik schrijf mij in voor de nieuwsbrief* en blijf op de hoogte van de actuele ICT ontwikkelingen door middel van blogs, whitepapers en events.

* U ontvangt een aantal keer per maand de belangrijkste berichten in uw email. Door het aanmelden van de nieuwsbrief gaat u akkoord met onze Privacyverklaring . U kunt de nieuwsbrief ieder moment stopzetten. Wij respecteren uw privacy volgens de AVG wet.

Typ onderstaande code over:
captcha

Ik schrijf mij in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de actuele ICT ontwikkelingen door middel van blogs, whitepapers en events.

Uw naam (verplicht):

Uw email (verplicht):

U ontvangt een aantal keer per maand de belangrijkste berichten in uw email. Door het aanmelden van de nieuwsbrief gaat u akkoord met onze Privacyverklaring . U kunt de nieuwsbrief ieder moment stopzetten. Wij respecteren uw privacy volgens de AVG wet.

Typ onderstaande code over:
captcha